streda, 14. januára 2015

New Idea

Takže,baby, aby to bolo aj trochu o vás a nielen o našom výbere, potrebovala by som helfnúť. Ako si už niekto možno všimol, rozbehla som rubriku 99+1 literárnych brakov a presne to by som potrebovala - Nápady na knižný odpad. Nech už je to knižný odpad len podľa vás, alebo podľa väčšiny, bola by som veľmi rada, ak by ste dali nejaké tipy, z ktorých vyberiem a neskôr aj použijem. Tak šup do komentárov, som zvedavá, či máme spoločný vkus.

Anet :)
Zdieľaj na :    Facebook Twitter Google+

23 komentárov:

  1. Tak tenhle nápad se mi líbí. :D "Doporučuji" k tomu Upíří deníky nebo nějakou červenou knihovnu ve stylu "Květinového plesu" (Danielle Steel).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No tak po prvej, druhej knihe to bolo hrozné .... vety typu " Musel si ju priviazať na lanko, aby mu neuletela" ... Bože môj .. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A o Danielle Steelovej už nemôžem počúvať .... ešte jednu jej knihu a to radšej klince 10-nky do očí .. :)

      Odstrániť
  3. Zablesk - Alexandra Adornettová :D :D Urobíte mi radosť, keď spomeniete aj túto knihu :D Myslím, že medzi prvých 100 rozhodne patrí :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No hned sa na to idem pozrieť, a stiahnem si to... Už sa teším na recenziu,kedže vidím, že to bude "skvost" .. :)

      Odstrániť
  4. Jednoznačne tie "sivé odtiene" a jej vnútorná bohyňa :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tým venujem asi dve samostatné strany a budú v top 10 * :D :D

      Odstrániť
    2. No myslím, že to bude hned po Hraj hráčom, takže čoskoro :)

      Odstrániť
    3. tie som aj ja chcela navrhnúť :)

      Odstrániť
  5. Za mně rozhodně ty knihy od Emmy Hart, Hrej hráčem a Hrej tajně apod.. Já miluju takový ty romance z vysoký a ze střední školy , ale tohle bylo vážně moc!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ako som to dnes zbadala,vidím, že dám na teba a daľšia recenzia bude podľa tvojho typu :)

      Odstrániť
  6. ma napadlo od Evity Sex a iné city 3 :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thea Devine - Zkažená holka tiež bolo dosť divné

      Odstrániť
    2. No tak ja hrozne "milujem" Evitu ... to vieš, že od nej tu bude najviac kúskov.... :)

      Odstrániť
    3. A akurát dnes som pridala recenziu na Zkaženou holku :)

      Odstrániť
    4. Tak ja som na ňu myslela, len som ju tu zabudlaskôr dať. Braky sa ťažko v pamäti hľadajú :D

      Odstrániť
  7. I když po červené knihovně občas taky sáhnu - kdo by občas nechtěl vypnout mozek - tak co takhle třeba Nora Roberts a její pokus o fantazy Kouzla osudu?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No tak mne sa zdá,že každá Roberts knižka je tak trošku "harlekýn-fantasy " .. :)

      Odstrániť
  8. Gabriela Revická - Vlci z Aljašky - totálna kravina okopírovaná podľa iných minimálne 20 kníh :-(

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Citala som uz vela odpadov na ktore si uz tazko da aj spomenut ale najhosia kniha co som citala je od Anne Bishop-seria cierne drahokamy! Nepochopim ako jedna zena mohla napisat fantasy kde sa cely cas znasilnuju male dievcatka a potom to citaju mlades 10-14rocny s tym,ze si myslia,ze je to klasicka nevinna Fantasy seria:/...a este viac nechapem ako sa to niekomu moze pacit :(
    Anet

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No myslím, že sa na tú sériu naozaj pozriem .... ďakujeme za tip :)

      Odstrániť
    2. ak precitas tak sem potom prosim daj koment..aky si ty mala dojem z tejto knihy..som zvedava na tvoj nazor ;)

      Odstrániť