utorok, 13. januára 2015

Začíname !!! :)


Takže najprv sa asi treba predstaviť ...

Takže, teší ma Anet ... áá..moc formálne, inak..., alebo ...no radšej k veci, že? No ..

Dobre, už provokujem, takže, aká som? Knihy ma vychovali, dali mi všetku fantáziu , ktorú dnes mám, nedokážem prežiť ani deň bez čítania a bez čítania snáď už ani nezaspím. Chuť recenzovať ma chytila už dávno( toto je môj, v poradí druhý blog), myslím, že som čitateľ dosť kritický a kritický hlavne voči hlúpym typizácii, škatuľkovaná postáv, písaní bielo-čiernych charakterov,  klišé v knihách a hlavne, neznášam nelogickosť a ... vlastne to asi nikto.Myslím, že časom sa len preukáže, aká som v recenziách , čo ma štve a naopak, čo mám rada :)
Zdieľaj na :    Facebook Twitter Google+

0 komentárov:

Zverejnenie komentára