nedeľa, 30. augusta 2015

Zhorí všetko, čo mám, ak odídeš : Catherine McKenzie - Tajomstvá

Anotácia :  Dve ženy, jeden muž.
Dve rodiny, jedna veľká láska. 
Ľúbostný trojuholník, ktorý nie je úplný, pretože muž, o ktorého ženy zápasia, práve zahynul pod kolesami auta. Tým sa však vôbec nič nekončí.
Šok z Jeffovho úmrtia zasiahol rovnako Tish aj Claire, ktoré boli istý čas sokyňami, hoci o tom nevedeli. Dozvedia sa to teraz, keď je už zdanlivo na všetko neskoro? Tish trpko žiali za Jeffom, ktorého tajne milovala, napriek tomu, že je vydatá za iného a on bol ženatý s Claire. Claire sa ťažko vyrovnáva so stratou manžela, so synovou traumou a s návratom Jeffovho brata – s ktorým chodila ešte na vysokej škole.
Pred našimi očami sa rozmotáva komplikované klbko emócií a vzťahov. 
V osudoch hlavných hrdinov sú možno ukryté aj príbehy ľudí, ktorých každodenne stretávame.


Vydavateľstvo :  Fortuna Libri, 2014
Počet strán :  352
Žáner : Román/ Pre ženy

K tejto knihe asi toľko ... taký motanec som snáď ešte ani nevidela.
Seriózne, ak si neprečítate anotáciu a neviete nič o postavách (ako som to urobila ja), tak vám do polovice bude kniha nezrozumiteľná.
Asi do strany 200 (tak mi to rozkúskovala moja čítačka), som nevedela, kto je s kým v akom vzťahu, pretože sa tam z jedného príbehu skákalo do iného, z jedného rozprávača na druhého a z prítomnosti do minulosti a fakt už sa mi to zdalo ako pri seriály Hviezdna Brána.

Ani nespomínam to, že nejak prehnane som nesmútila za Jeffom, keďže v knihe bol spomínaný asi akurát na začiatku .. takže vžitie sa s jeho postavou a obľúbenie si ho bolo asi nemožné.

Autorka Catherine McKenzie
Samozrejme potom o to viac naštve, že dokázal pri tak dobrej žene aj tak vyhľadávať milenku (hlavne neznášam tie reči o tom, že city sú city a nedajú sa udržať. Ty, čo si to myslíš, ver, že dajú , obzvlášť, keď už jednu ženu doma máš. A nie, nie je to hysterka, čo sa s ňou nedá vydržať.)


Príbeh sa rozbehne nejak po polovičke knihy, ale stále je to také nemastné - neslané ... neviem .. ak by sa to chcelo rovnať nejakým dojákom, či psychologickým knihám, tak to asi nepochodí, ale ako kniha, ktorú si prečítate "len tak, keď je čas", je to dobré.

Mne osobne nesadol štýl písania autorky, nebol vyložene ako päsť na oko, ale nebol to ten chytľavý výpravný ľahko podaný dej, ktorý nepustí. Skrátka, slzy neukápli, a nemyslím si, že by som sa k nej vôbec vracala.

Kniha mi bola poskytnutá v spolupráci so serverom Palmknihy.cz , ktorému touto cestou ďakujem!
Zdieľaj na :    Facebook Twitter Google+

0 komentárov:

Zverejnenie komentára