štvrtok, 18. augusta 2016

Prvý (NON) Unboxing!

Tákže, všetkých zdravím a zároveň vítam u svojho prvého unboxingu kníh, ktorý samozrejme nie je prvý, ale je prvý pofotený a zdokumentovaný. Proste začať sa nejak musí. A pretože nechcem dlhé rečí úvodom a ani záverom, poviem len,že knihy prišli z dokonca z českého vydavateľstva Brána a zároveň sú mojou prvou spoluprácou s týmto vydavateľstvom (dúfam, že do budúcnosti nie poslednou :D) 
Kvôli spropagovaniu slovenských autoriek v Česku sa jedná o dve knihy od "našich" autoriek, ktorým ja síce vo väščine veľmi palce nedržím, no dúfam, že ma práve tieto knihy prinútia zmeniť názor. Ako je už z obrázkov jasné, jedná sa o knihy Nesmieš ma milovať od Moniky Wurm a Šarlotin anjel od Denisy Martincovej. Ani s jednou autorkou zatiaľ čitateľskú skúsenosť nemám, a preto som veľmi zvedavá či knihy prekvapia, či "nikoliv".

 


Každopádne ešte raz veľmi pekne ďakujem vyd. Brána za poslanie a sľubujem, že (kladné) recenzie prídu čoskoro.

Anet :)

Kniha s prebalom a bez -
 
Kniha s prebalom a bez -
Zdieľaj na :    Facebook Twitter Google+

0 komentárov:

Zverejnenie komentára