štvrtok, 29. septembra 2016

Septembrové zhrnutie aneb Knižná rodina sa rozšírila

V septembri som tiež nemala núdzu o knihy. A rozhodne ani o tie dobré. Takže si to po mesiaci zase môžeme zrekapitulovať :








Ako prvou to bola kniha Požitkář od Richarda Masona. Recenzia bude už čoskoro na blogu, takže si určite počkajte.


Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt kouzelný náramek kniha
Druhou kniha bol Kouzelný náramek od Violy Shipman. Autorkyna (vlastne autorova) prvotina, aký som na neho mala názor si tiež už čoskoro budete môcť nájsť na blogu.

Pribudla aj kniha Krajina príbehov od Chrisa Colfera. Kto by bol kedy tipoval, že tento podivný chalanisko z Glee by bol kvázi rozprávkový spisovateľ? No ja určite nie. Bližšie názory v recenzii. 


Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt polibek krveOpätovne som dala šancu aj Wardovej a jej upírskej sérii. Teda vraj spin-off na bratstvo. Bola to nostalgia, to nepopieram. A zvláštne spomienky, keďže som predchádzajúce diely čítala tak dávno. Ale nalákalo ma spomenutie Butcha v anotácii. Ku knihe som sa zatiaľ ešte nedostala, skončila som na nejakej 5 stránke, popravde neviem, čo čakať, úroveň dielmi dosť klesala, ale bližšie až v recenzii.


 A naozaj, neuveríte, ale dostala som sa aj ku knihe, ktorú som ešte prednedávnom spomínala ako tú, ku ktorej sa nedokážem dostať. Tak, tak. Tetované dievča od Joyce Carol Oates. Ale naozaj, našla som si čas, a aj keď ju čítam už as 2 týždne, vždy pred spaním, pretože inak sa nedá a aj tak vždy zaspím, je to naozaj veľmi zaujímavé dielo. Skrátka nič na jedno posedenie, ale psychologický román, kde sa dejom musíte prekúsať. Ale stojí to za to. A na receziu sa určite môžete tešiť čoskoro.

A čo pribudlo za prvý jesenný mesiac do vašej knižnice?
Nezabudnite sa pochváliť :)

Anet :)
Zdieľaj na :    Facebook Twitter Google+

0 komentárov:

Zverejnenie komentára