štvrtok, 10. novembra 2016

Októbrové zhrnutie aneb Knižná rodina sa rozšírila

To zas tento mesiac dopadlo ... ako ja sa potrebujem aj učiť :) Ale dá sa na to myslieť, keď vám príde toľko skvelých kúskov?
Ako prv prišla kniha Náboj. Recenzia už čoskoro na blogu, preto sa nechcem rozkecávať.


Druhá kniha naozaj vydarený thriller Stalkeři. Taktiež viac v recenzii.

Ďaľšou bola kniha Malé ženy, ktorá po mnohých peripetiách naozaj dorazila :) Aj na tento skvost už chystám recenziu.


Obálka titulu Hra o trůnyDostala som sa aj k audioknihe, pri ktorej som sa na seba uplietla bič. Doslova. Hra o tróny. Pretože toto pochopiť a hlavne, toto vypočuť až do konca, to ešte len bude fuška :)

Prišlo aj na A.Sapkowského a jeho Zaklínača a teda poviem vám, som z toho očarená. Viac v celej recenzii na blogu.

A rovnako som sa dostala aj ku knihe, ktorá poslúžila ako predlha známemu filmu, ktorý ma už dávno veľmi zaujal. Súmrak dňa. Už veľmi sa naňu teším.

Ta isto to mám aj pri biografickej knihe Stalinova dcéra. A pretože ja a dejiny si moc dobre rozumieme, dúfam, že pre mňa kniha bude tým správnym výberom.

Tak, našťastie už je to všetko. Dúfam, že aj vy ste mali pekný október prežili ste príjemný Halloween.
Anet :)
Zdieľaj na :    Facebook Twitter Google+

0 komentárov:

Zverejnenie komentára