sobota, 24. decembra 2016

The (Christmas Present) Courtship Book Tag

Cítite to? Je to tu! Tak dlho sme na to čakali. A ono to naozaj prišlo! Vianoce!!!
Tak vám teda všetkým prajem veľa šťastíčka, veľa zdravíčka, aby ste našli pod stromčekom všetko, čo len chcete, a ak by ste to tam predsa len nenašli, tak , aby ste si aspoň užili vianočný čas v kruhu svojich najbližších a so všektými, s ktorými chcete a ktorých máte radi!A ja, ako taký malý darček k týmto Vianociam, som si pripravila článok, ktorý som už dlho plánovala napísať, a ktorý som rovnako dlho odkladala. Takže, dorozbaľujte darčeky, príjemne sa usaďte a prečítajte si Courtship Book Tag!

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt selekcia kniha1. fáze - První přitažlivost
(Kniha, kterou sis koupila kvůli krásné obálce)

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt tetovane devce knihaTeda, takých teda je. Ak by som mala len jednu, tak určite Selekcia. A určite ani nie som jediná. Naozaj krásna a podarená obálka, hlavne na prvej knihe zo série, obsahovo už to vo mne taký príjemný pocit nezanechalo, vlastne som to odsúdila ako jednu z najbanálnejších dystopií vôbec. Ale holt, obal predáva.

2. fáze - První dojem
(Kniha, která tě dostala svou anotací)

Tak takých už bolo. A väčšinou všetky sklamali. Ale jedna z mála kníh, ktorá ma naozaj namotala na anotáciu, bola kniha Tetované děvče. Anotácia naozaj sľubne znejúca, príbeh ukrýval ešte o niečo hlbšie "psychologično", ale sklamaná som nebola.

3. fáze - Sladké řeči
(Kniha, která tě dostala díky stylu, kterým je napsaná)

Tu u mňa víťazí jednoznačne spisovateľka paranormal-romantických-erotických románov Sherrylin Kenyon a jej celá séria Dark Hunters. Neskutočne chytľavé, neskutočne dobre čitateľné, neskutočne relaxujúce a častokrát neskutočne dojemné. Pre ženy ako vyšité!

4. fáze - První rande
(První díl série, který tě přiměl pořídit si zbytek)
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt brotherhood of the black daggerTu zase musím vytiahnuť jenu paranormal sériu pre ženy o bojových upíroch - Bratstvo čiernej dýky. Myslím, že toto väčšina žien, ktorá sa pohybuje v žánri "pre ženy" pozná, a teda mi môže dosvedčiť, že minimálne prvých 6. častí bolo max. návykových.

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt tatiana a alexander 
5. fáze - Pozdní noční hovory
(Knížka, která tě přiměla zůstat vzhůru)
Kniha, s ktorou som bola hore najdlhšie v mojom živote, je kniha Tatiana a Alexander. Teda druhý diel Medeného jazdca. A teraz sa podržte! S touto knihou som bola hore do - počkaj si - do pól piatej rána! Naozaj, tak je. Skrátka som to musela dočítať :) A aj keď bol príbeh ku koncu plný náhod a klišé, v pods. stál za to.
   
6. fáze - Vždycky v mé mysli
(Knížka, o které jsi nemohla přestat přemýšlet)

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt kouzelný náramek knihaVýsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt skála mayTu zase víťazí krimi-psychologická Skála od Petera Maya. Dojem umocnilo aj to, že som ju mala napočúvanú ako audioknihu a teda pôsobilao dosť autentickješie. Na niektoré príhody hl. hrdinu z detstva často spomínam aj teraz a kniha mi v hlave ostala ešte skoro 3 mesiace.

7. fáze - Fyzické sblížení
(Knížka, která tě zaujala tím, jaká je na omak)
Dosť ťažký výber, nakoľko veľa z kníh som zmlsla len ako ebooky. Ak ale niektorá kniha bola naozaj príjemná na omak, tak rozhodne Kouzelný náramek. A hlavne prebal. Ten bol veľmi zvláštny, ani drsný, ani mäkký, no skrátka, ak nevyskúšate sami, neuveríte.

8. fáze - Setkání s rodiči

(Knížka, kterou bys doporučila rodině a známým)

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt sever a jih jakesVýsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt mládí v hajzluNakoľko sa u nás doma momentálne až tak nečíta, a ja som očividne výnimka potvrdzujúca pravidlo, tak by som musela vybrať niečo naozaj ľahko stráviteľné. Alebo zábavné. A keďže otec rád vtipné príbehy, tak asi Mládí v hajzlu od Payna. To by ho mohlo dostatočne zaujať :)

9. fáze - Přemýšlení nad budoucností
(Knížka nebo série, u které jsi si jistá, že ji budeš číst ještě mnohokrát)
Tu som rozhodne za sériu Sever a Jih od Johna Jakese. Nezabudnuteľné príbehy rodín Hazardových a Mainových ma stále neprestali baviť. A myslím, že ani neprestanú.

Ták, a sme na konci. Dúfam, že sa vám článok páčil, ja sa musím priznať, že vybrať na každú odpoveď len jednu knihu bola naozaj fuška, a teraz sa zase vraciam k zemiakovému šalátu a domácim pečeným dobrotám. Užite si vianočný čas, moc nejedzte a nepriberte (potom šup ho do posilky) a hlavne veľa čítajte, teraz na to bude čas :)
Anet ;)
Zdieľaj na :    Facebook Twitter Google+

0 komentárov:

Zverejnenie komentára