štvrtok, 2. februára 2017

Farbičky kam se podíváš : Omaľovánky Alenka v ríši divov


Ilustrátor :  Fabiana Attannasio
Vydavateľstvo :  Presco Group v edícii Ella a Max
Počet strán :  80 + plagát

Svoju antistresovo-maľovánkovú mániu som započala asi na začiatku roka 2016. Vtedy sa svetom prehnal ten prvotný boom, ktorý ma po pravde trošku obišiel, aby si ma neskôr, možno po 2-3 mesiacoch aj tak našiel.
Takže sa zase prejavila moja večná infantilita - a v mojej skorej dospelosti ma omaľovanky doslova pohltili. Je pravdou, že za ten čas som už prišla na to, čo mi je dobré, čo ma baví maľovať viac a čo naopak menej a pri čom sa dokážem zrelaxovať.

Je pravda, že miera relaxácie je priamo úmerná tomu, koľko farbíte. To znamená, môj primeraný čas na túto aktivitu je 2 hodiny. Po nich sa dostávam do určitého nešpecifického stavu, kedy sa príjemné mení na otravujúce a neskutočne stresujúce. Že to znie divne? Znie, ani sama tomu nerozumiem, ale veľa "kresličov" by mi určite dalo za pravdu. Skrátka, všetkého veľa škodí. Pravdepodobne.

Nedávno sa mi do ruky dostala knižka antistresových omaľovánok s príbehom - Alenka v ríši divov. Po pravde (možno som už stará, neviem), som si celý príbeh až tak dobre nepamätala.

 Práve preto bolo dobrou voľbou na začiatok knihy zakomponovať aj pár strán s príbehom. Tak sa mi pamäť osvetlila. Neskôr som sa pustila do samotého vyfarbovania.

Nakoľko bol čas vianočný, času bolo viac a teda sa podarilo aj viac vyfarbiť. Preto, aby som vás nalákala na kúpu tejto krásnej diy-knižky, uvádzam aj svoje výtvory, ale rovnako aj omaľovánky prázdne, aby ste videli, ako obrázky vyzerajú. :)


Stihla som teda vyfarbiť - sluhu žabiaka, Klobučníka, srdcovú kráľovnú a kráľa a zajaca s hodinami.
Posledným, zatiaľ nedokočeným obrázkom je fľaštička so zázračnou tekutinou zmešovania a zväčšovania sa.
Prázdne omaľovávaky sú s motívom Alenky, ďalšieho rybacieho sluhu, hodiniek a spoločnom posedení postáv pri čaji.
 Aby som nezabudla, k celej knihe patrí aj jeden super-mega-tuti-fruti-giga plagát, ako inak, na vyfarbenie, vo veľkosti cca. 1,5 na 1,5 metra.

Dúfam, že som vás aspoň trošku nalákala( niekoho možno aj priviedla) ku kráse antistresových omaľovánok pre dospelých. Viem, že každý si v nich nájde niečo svoje - krásne ilustrácie, vtipné obrázky, alebo už spomíaý gigantický plagát. Mňa dostali a dúfam, že až bude viac času, znovu sa k nim budem môcť vrátiť :)

                              Záverečné hodnotenie : 4/5 *
Za poskytnutie omaľovánok ďakujem vydavateľstvu PRESCO GROUP!
Zdieľaj na :    Facebook Twitter Google+

0 komentárov:

Zverejnenie komentára