streda, 30. augusta 2017

Čiernobiela kráska a zviera : Valeria Monferto de Fabianis - Kráska a zvíře


Kráska a zvíře, klasická pohádka a kouzelné omalovánkyAnotácia : Mladí čtenáři mají možnost seznámit se prostřednictvím této knihy s klasickou pohádkou Kráska a Zvíře dvěma způsoby – nejen četbou nadčasového příběhu, ale také zábavným vymalováváním kouzelných ilustrací Fabiany Attanasio. Kniha obsahuje i vyjímatelný plakát velkého formátu, který přímo vyzývá mladé umělce, aby popustili uzdu své fantazii. Plakát pak jistě bude ozdobou nejednoho pokoje.

Vydavateľstvo : Ella & Max, 2017
Počet strán :  80
Žáner : Rozprávky/Pre mladších/Omaľovánky

 Antistresové omaľovánky. Chápem, nie každý má na ne čas a nie každého baví si ich vziať napr. na dovolenku, na no letno-jesenný deň sú podľa mňa ideálne.
Tentokrát dorazili v prevedení rozprávky, ktorú mám naozaj najradšej.
Ako i u prvej omaľovánky (Alenky z ríše divov) sa maľovanky začínajú vyrozprávaním celého príbehu, ak by si ho náhodou niekto nepamätal. Následne pokračujú už len čiernobiele stránky (priložený je opäť i veľký plagát), na ktorých sa môžete "vyřádit" ako vám len srdce ráči. A že som to i urobila.
Prikladám obrázky prázdne na posúdenie kresby, ale i svoje hotové výtvory. Ospravedlňujem sa za niektorý výber farieb, v tej chvíli mi to prišlo ako dobrý nápad :D Všetky obrázky sú maľované fixami.  ⬇⬇⬇


Omaľovánky som si užila (samozrejme, ešte nie sú vymaľované všetky, stále pokračujem a priebežne ešte pravdep. aktualizujem) a pre maniaka ako ja sú povinnosťou. Pokiaľ i vás minulý rok strhol boom Krásky a zvieraťa v kinematografickej podobe s Emmou Watson, určite si i tieto omaľovánky zamiluje!

 V balíčku bol priložený i diár v slovenčine na ďaľší školský rok⬇⬇⬇, ktorý ma nesmierne potešil. Skrátka sovičkový nadšenec, viete ako :)

Vydavateľstvu PrescoGroup srdečne ďakujem! Omaľovánku a diár si môžete kúpiť na vložených odkazoch.
Zdieľaj na :    Facebook Twitter Google+

4 komentáre:

  1. Krásně vymalované :)
    www.fantasyalatriel.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Ved som si osefovala aj lepsie
      , profesionalnejsie (hlavne drahe jak slak :D) fixky :)

      Odstrániť
  2. Jsou moc hezký. Já mám doma omalovánky na Hru o trůny a s mým tempem je budu dodělávat až do důchodu. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) Už som mala tú cest vidiet ich (GoT) aj nazivo, krasne malovane, neskutocna praca s detailom atd., akurat ako spominas, vyfarbovat to je uz druha vec :D
      Hlavne cez rok, ked nie je vela casu ... ale o to krajsi a lepsi pocit je to, ked sa to dofarbi :)

      Odstrániť